"KOM I GANG"

Topp spørsmål fra kunder

1) Er ordrebekreftelsen samme som faktura?

– Nei. Når du mottar ordrebekreftelsen betyr dette at produktene klargjøres og sendes ut så fort de kan. Faktura vil bli sendt på egen e-post. Produktene blir sendt til kunder uavhengig av faktura, men den betales innen 14. dager etter at faktura er mottatt. 

2) Bruk av app generelt, hvordan aktivere / endre intervall?

– Følg brukerguiden eller gå på vår YouTube-kanal for å se hvordan å aktivere bjellene, endre intervall etc.

Brukerguide 2020: 

https://smartbjella.no/wp-content/uploads/2020/05/Smartbjella-Hurtigstart-Guide.pdf

Youtube Smartbjella:

https://www.youtube.com/watch?v=yJ5EhpU1Wrc&list=PLN-QhGh9H5zl8UrXS2GJT1JxOWvSfvo9z

3) Mangler aktiveringsmail

– Hvis du ikke finner aktiveringsepost kan du gå til smartbjella.no og trykke «login»

– Brukernavn er epostadressen du brukte ved bestilling, videre trykker du «glemt passord»

– Da blir det sendt en epost hvor du kan lage nytt passord.

4) Spørsmål om montering

– se brukerguiden nederst eller i lenken (ovenfor pkt. 2)

5) GPS OFF

– Sjekk at enhetene er aktivert. Se «aktiver enheter» på YouTube (lenke under)

6) Hva betyr blå å gule piler på kartet?

Fargen på pilene representerer GPS status:

BLÅ = siste posisjon er kjent

GUL = tidligere posisjon er kjent

GRÅ = ingen posisjon er kjent eller tidligere kjent
(aldri vært koblet opp mot tjenesten)

AKTIVER ENHETER

ONLINE RESSURSER

SMARTBJELLA YOUTUBE

Instruksjoner på video!

SMARTBJELLA BRUKERGRUPPEN

Der kunder deler erfaringer!