Returrett

Som kunde hos Smartbjella har du rett til å returnere kjøpene dine til Smartbjella AS innen 14 dager etter at du mottok produktet og / eller tjenesten.

I løpet av denne perioden har du rett til å be om full tilbakebetaling av kjøpet, inkludert leveringskostnadene (unntatt hvis du velger en annen transporttjeneste som er dyrere enn vår vanlige). Vær oppmerksom på at Smartbjella ikke påtar seg transportkostnadene for retur av varene dine.

Slik avbestiller du et kjøp:

For å kansellere et kjøp, må du kontakte oss via brev, telefon eller epost:

  • Brev: Bankbygget Busk Bruns veg 1, 7760 Snåsa
  • Telefon: +47 413 88 322
  • E-post: support@stalkit.zendesk.com

I denne varslingen må du tydelig be om å kansellere det nylige kjøpet.

Du må også returnere de kjøpte varene (med alt materialet og med samme stand du mottok dem) innen de 14 dagene etter varselet ditt.

Få refusjon
Etter å ha oppfylt prosedyren som forklart ovenfor, vil Smartbjella AS gi tilbakebetaling for det tilhørende kjøpet innen 14 dager etter mottak av avbestillingsforespørsel.
Vær oppmerksom på at det kan bli forsinket hvis varene ikke er returnert i tide (dvs. 14 dager etter kundens varsling).

Se også våre salgsbetingelser.